Introkurs

I dag heldt mamma introkurs for asylsøkjar-ungdommane i kommuna. Eg fekk på dette kurset vere assistent. Det var ungdom frå 12 til 19 år på dette kurset.

Vi brukte ein god halvtime, tre kvarter på land for å vise dei korleis dei skulle kle på seg- og bruke utstyret. Eg la ut på sjøen først. Det gjekk ikkje so lenge før alle var på sjøen. Eg skulle padle først, so eg padla inngjennom nokre sund, og det takla dei fint. Då vi var inne i eitt av sunda, var det nokre som ville prøve å velte. Dei fleste prøvde å velte, og syntes det var kjekt. Det var litt kaldt, sa nokre av dei, men mest kjekt.

Alle på kurset skulle få servert pølser med brød, frukt og brus. So vi tok pause då va hadde vore på sjøen i rundt ein time. I pausa blei det bading og leik medan andre åt. Etter pausa, måtte vi til med oppvarming. “Hode, skulder, kne og tå” i raskare og raskare tempo. Til slutt hadde mamma problem med å synge med alle orda, og då var vi varme og gode, klare for ei lita økt til.

Siste økta bestod mest av velting, kameratredning og cowboyredning. “Kiss-the-bow” og det å stå i kajakken blei fort populært. Dei er flinke med redningar, og nokre utmerka seg godt på balanse. Etter eit par timar var vi klare for å stige i land. Mange slitne ungdommar kledde seg i tørre klede, og gjorde seg klare for å kome heim igjen.

Eg trur dei koste seg på kurset. I neste veke skal vi på overnattingstur med same gjengen, og vi gler oss. Det er ein veldig kjekk gjeng. Eg trur dei lærte mykje i dag, og eg lærte også ein god del. Eg er veldig glad for at eg fekk vere med på dette kurset.

Kurs med asylsøkjarungdommane, 1. juli 2011

Takk for eit kjekt og svært lærerikt kurs!

Dette innlegget vart posta under Kurs. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

